هستی هستی ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

و خدا هستی را آفرید ...

مامانی تنهایی به سرکار برمی گردد .

1392/1/20 15:48
186 بازدید
اشتراک گذاری

هستی جانم سلام گاوچران ؛

گل دختر ، الهی که مامانی فدات بشه الهییییییییییییییییییییییییی ...قلب

مامانی تنها و بدون تو به سرکار بر میگردد .گریه دیگه عزیزکم تو همراهم نیستی تا پشت میز بنشینیم و کلی کار کنیم و تو هم به مامانی کمک کنی .

مامان جون قرار شد روزها که من میام سرکار تو رو نگه داره و مراقبت باشه ، نمی دونی که چقدر سخته تا دور از تو باشم ثانیه شمار میکنم تا زود برگزدم خونه و تو رو بغل کنم و کلی ببوسمت . وقتی پیش مامانی هستی بهت شیر خشک میده البته من به اندازه شیشه شیر برات شیر خودم رو میزام و وقتی میام خونه از می می مامانی می خوری . و انقدر هول میزنی که انگار از صبح تا حالا هیچی نخوردی به قول بابایی تو هم مثل مامانت شکمویی . خوب دختر باید به مامانش بره دیگه مگه نه عزیزم . از وقتی امدم سرکار شروع کردم این صفحه قشنگ رو برات بسازم تا در نبود تو باز هم با تو باشم  .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)